Voorbereidingen - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Februari 2013 | Nederland, Lochem

Nog vier dagen en ik zit in het vliegtuig naar Australië! Het begint nu toch wel wat dichterbij te komen. Lies heeft een school voor me geregeld en ik kan maandag al meteen beginnen! Terwijl ik zaterdagavond brakker dan brak pas aankom. Ik mag ook een mooi uniform kopen: kniekousen, een polo, stropdas, leuke (Schotse?) rok en prachtige lak schoentjes! Ik vind het helemaal leuk! Sydney Secondary College Blackwattle Bay Campus, dat is de naam van de school. Wel wat anders dan 'Staring College'. Zeg je toch iets makkelijker. Ik heb er echt zin in, maar de zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen!

  • 04 Februari 2013 - 18:47

    Joslin:

    Vind ik leuuuuk!

  • 04 Februari 2013 - 18:49

    Eline Kobes:

    Stoer MP! Geniet ervan!

  • 04 Februari 2013 - 19:36

    Linda:

    You better be een beetje zenuwachtig nou, het is een grote uitdaging en inderdaad...voordat je bijgekomen bent van je lange, lange reis...zit je in een droom en ga je naar Campus, hihi!!!
    Kan niet wachten op een foto van je in uniform!!!

    Ontzettend veel plezier toegewenst!!

  • 04 Februari 2013 - 19:43

    Marjoleine :

    Hoi Marieke,
    Ik wens je een jaar vol leuke activiteiten! Geniet van alles! Blijf jezelf en kom heel terug! Leuk dat we je kunnen volgen! Ik zal een trouwe lezer zijn..
    Gr
    Marjoleine


  • 04 Februari 2013 - 20:07

    Ineke:

    Ooooh spannend, gezonde zenuwen. Er volgt natuurlijk wel een mooie foto, Marieke in een uniform;-)

  • 04 Februari 2013 - 22:45

    Mariëlle:

    Hee, ik kwam via de AFS fb op je blog, ik ben dat meisje van de 'voorbereiding' op het AFS kantoor die naar Japan ging, haha!

    Ben blij om te horen dat het uiteindelijk is gelukt met alles, en dat je toch gaat! :D Superveel plezier!! xxx Mariëlle

  • 05 Februari 2013 - 07:12

    Paula:

    Heel veel plezier in Australië! Volgens mij gaat dat vast wel lukken!

  • 05 Februari 2013 - 17:54

    Marieke:

    Dank jullie wel voor de reacties! Plezier zal ik vast wel hebben, Lies mailde al dat ik mijn zwempak mee moest nemen, 32 graden!

  • 07 Februari 2013 - 16:45

    Jacqueline:

    nou mariekje daar ga je dan bijna,ik ga je volgen, net nog even een kussie gebracht ,nog 1 nachtje en dan gaaaaaan, meissie maak er een fijne en mooie tijd van tot hoors, x jacq.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lochem

Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 33624

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 12 Juli 2013

College in Aussie

Landen bezocht: