't Is bijna zo ver! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu 't Is bijna zo ver! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu

't Is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Februari 2013 | Nederland, Lochem

Vanavond nog even lekker Hollandse boerenkool gegeten met de familie. Nog even de familie, buurtjes en vriendinnen op bezoek en dan heb ik echt van iedereen afscheid genomen. Joslin en Maureen blijven slapen, dus morgen ben ik goed uitgerust om om 7 uur met de auto naar Schiphol te vertrekken (ahum..). Ik rij! Voor zolang ik daar de concentratie voor heb. Het volgende reisverslag zal ik echt in Australië typen, dat is wel een gek idee. Zaterdagavond 20:00 uur kom ik aan, Australische tijd. Of ik dan energie heb om een reisverslag te schrijven, betwijfel ik. We zullen het zien. Toe-de-le-dokie!

  • 07 Februari 2013 - 20:55

    Suzanne:

    Marieke ik wens je een super goede reis!!!

    X Suzanne

  • 07 Februari 2013 - 20:56

    Marieke Prinsen:

    Dank je wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lochem

Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 33689

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 12 Juli 2013

College in Aussie

Landen bezocht: