2 months, 3 left - Reisverslag uit Mareeba, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu 2 months, 3 left - Reisverslag uit Mareeba, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu

2 months, 3 left

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 April 2013 | Australië, Mareeba

Helloo,

Nog twee dagen avocado's plukken en dan zit het erop! Dan gaan we naar Daintree National Park en the Rainforest. Waar ik heel veel zin in heb, want dat schijnt heel mooi te zijn. Daarna gaan we naar Cairns, en als het een mooie dag is gaan we snorkelen! O ja, ik ben hier vandaag precies twee maanden. Nog maar drie maanden te gaan. In die twee maanden dat ik hier ben heb ik elke dag nagedacht over hoe mijn terugkomst zal zijn. De eerste dagen wou ik al terug naar huis. Maar dat is nu wel veranderd. Ik vind Australië echt geweldig en als je er nog niet bent geweest, verplicht ik je bij deze te gaan. Het is de moeite waard.

Gisterochtend werd ik wakker en riep Will dat ik buiten moest komen. Daar stond ie met een krokodil in zijn handen. En opeens kwam het draad los dat om de krokodil's bek zat. Dus toen begon de krokodil te flippen en Will liep met de krokodil naar de hillbilly Brian. En de drie honden sprongen rondom Will en probeerde de krokodil te bijten. Dat was wel een beetje spannend. Maar toen hebben ze het draad weer om zijn bek gekregen en kon ik hem 'met een gerust hart' vasthouden. Ik zal even proberen uit te leggen wat een hillbilly is. Het is een echte country persoon. Na het avocado plukken gaan wij tv-kijken, douchen en relaxen. Hillbillies gaan krokodillen vangen of zoiets. Ik werk dus met echte hillbillies.

We gingen ook de krant ophalen bij het postkantoor. En toen sprong er een kangoeroe voor de auto langs. Dat had ik nog niet meegemaakt, wel heel dichtbij. Maar ik ga ze van nog dichterbij zien, want als ik weer in Sydney ben ga ik naar de dierentuin. In het wild is natuurlijk wel wat vetter/cooler/gaver.

Ik weet dat ik iets vergeten ben, maar ik kan er niet opkomen, dus ik ga nu lekker relaxen op de bank en eten! Späterrr

  • 06 April 2013 - 10:58

    Murnnie:

    Ik weet wat je vergeten bent, maar zal het niet op deze openbare site zetten

  • 06 April 2013 - 11:43

    Jacqueline:

    prins nu zit je aan de andere kant van de wereld en loop je me alsnog te begeken samen met murn....... ( leuke filmpjes? )wacht het volgende prive bericht maar af!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mareeba

Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 33695

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 12 Juli 2013

College in Aussie

Landen bezocht: