Finished!! - Reisverslag uit Mareeba, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu Finished!! - Reisverslag uit Mareeba, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu

Finished!!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 April 2013 | Australië, Mareeba

Het is een blije Marieke, want vandaag om 3 uur waren we al klaar met avocado's plukken!! Ik heb van 3 tot 7 films gekeken. Relaxen!! Tijdens het film kijken moest ik even buiten komen, want ze hadden me wat te vertellen. Ze vonden me een erg 'plezant' meisje en waardeerde mijn werk op de farm, dus betalen ze mijn ticket terug. Ik was ze heel dankbaar, want dat betekent dat ik eigenlijk 400 euro had verdiend met een weekje avocado's plukken. Maar daar kwam nog bij dat ze mijn snorkelen in Cairns ook willen betalen! Dat vond ik een beetje te gek worden, dus ik zei dat het echt niet hoefde. Maar ze zeiden dat dat wel het minste is wat ze konden doen. Wat natuurlijk echt niet zo is. 't Is wat mij betreft een beetje te veel van het goede. Ik weet niet wat ik goed heb gedaan, maar ze mogen me echt. Wat een geweldige mensen!

Morgen gaan we watervallen bekijken bij Cape Tribulation, we vertrekken lekker vroeg om 7 uur. Het is dichtbij zei Will. We keken op Google Maps en het is 3 uur rijden (ja Will, super dichtbij).. Maar ik heb er zin an! Ik mis Sydney geen eens, ik word een echte boerenmeid. Ik vind het echt geweldig om het boeren Aussie accent te horen. Ook al versta ik het pas na een paar keer langzaam herhalen. Mijn Engels mag wel wat sneller verbeteren van mij trouwens. Maar ik heb nog 3 maanden om te leren. En nu ga ik mijn tas inpakken voor morgen. Dit was even een kort verslag, maar ik was te enthousiast om dit niet te melden. Byeeee


  • 07 April 2013 - 13:11

    Oma Ien:

    Lieve marieke, je hebt me flink laten schrikken met je verhaal over de krokodil. Gaat het echt wel goed met je? Het is aan de andere kant ook wel heel leuk om te lezen wat je allemaal beleeft.
    Je komt nog tijd te kort denk ik. Geniet de komende dagen van alle dingen die je nu weer gaat doen. Kom alsjeblieft wel weer heelhuids terug.
    Liefs van oma.

  • 07 April 2013 - 15:11

    Papa:

    Hey Mickey,

    Avocado s plukken is een lucratieve bezigheid! Nog veel mooier vind ik het dat je zoveel plezier hebt en dat iedereen tevreden over je is. Heel veel snorkelplezier en vergeet niet dat ik half juli op het vliegveld sta. Ik verwacht dan wel dat je door de deuren komt!!

    groetjes Roelof

  • 07 April 2013 - 17:02

    Nicolien:

    Lieve Marieke,
    Alweer een tevreden werkgever...het kon dus maar zo eens zijn dat je gewoon een harde werker en een gezellige collega bent! Daar verbaas ik me tenminste niet over.
    Geniet van alle plannen die je nu al weer hebt.
    Lieve groetjes,
    Nicolien

  • 07 April 2013 - 17:40

    Jacqueline:

    beste marieke, wij sturen dit verslag even door naar woodstock zodat hun goed op de hoogte blijven van hun trouwe medewerker!!!
    wat een giller, liefs mau en jacq

  • 07 April 2013 - 23:27

    Marjoleine:

    Als ze daar een vacature hebben hoor ik. Het graag! Ik weet nog wel en paar klanten die it goed kunnen! Veel plezier en eh krokodil overleeft maar pas op voor alles wat zwemt! Lieve groetjes marjoleine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mareeba

Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 33700

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 12 Juli 2013

College in Aussie

Landen bezocht: