Laatste week vakantie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu Laatste week vakantie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu

Laatste week vakantie

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 April 2013 | Australië, Sydney

Hai hai,

Deze week is de laatste mooie week in Sydney. Het is maar 24 graden, maar het is echt warm (in de zon). Ik was mijn oplader vergeten bij Lies, dus ik moest daarheen en kon niet genieten van de zon vandaag. Morgen wel, want dan heb ik mijn laatste surfles om half 11, en daarna blijf ik zo lang mogelijk op het strand. 's Avonds gaan we uit eten met mijn nieuwe gastgezin, en daarna hebben we dessert bij hun thuis. Daar heb ik wel zin in, want ik ben echt benieuwd! Vrijdag ga ik echt verhuizen..

Het weekend bij Lies was leuk. Zaterdag was het slecht weer, dus gingen we shoppen. Zaterdagavond gingen we met Tonie naar een net gerenoveerde pub in Annandele. Heerlijk gegeten en heel veel gelachen. Zondagochtend was het weer koud weer, maar 's middags hebben we gepicknickt bij het strand, en het was hartstikke warm! Ik heb Will ook weer gezien en zijn moeder heeft kaartjes voor een moderne ballet theather 3 mei bij Opera House. Ze kan zelf niet, dus heeft de tickets aan Will gegeven en ik mag mee!

Tijdens kamperen heeft Thomas een kangoeroe doodgeschoten. Ik ben blij dat ik niet mee ben gegaan, want ik zou het weekend hebben verpest met mijn humeur. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom je een kangoeroe neer zou schieten. Maar dat heb ik hem wel duidelijk gemaakt. Het is moeilijk om me in te houden. In ieder geval, ik ga nu koken! Lekkere hutspot! Ik wou eerst boerenkool maken, maar mennn wat is het moeilijk om boerenkool te vinden! Ik heb echt zin in hutspot, maar ik denk dat ze het maar niks vinden. We zullen wel zienn

  • 22 April 2013 - 10:32

    Tante Nico:

    Hallo Marieke,
    Hutspot bij 24 graden, da's weer eens iets anders ! Hutspot met worst en zilveruitjes en niet een Australische variant met kangoeroe, neem ik aan ;-)
    En verder opnieuw een week vol leuke plannen. Geweldig!
    Veel plezier!
    Liefs,
    tante Nico

  • 22 April 2013 - 18:22

    Jacqueline:

    ha meisje,

    wat lees ik nu alweer je laatste surfles, kun je het al zooo goed dat verdere lessen overbodig zijn!
    gelukkig kun je straks in lochem je kunsten goed bij houden op de wereldse plas op ruigerode......
    ik ben het wel met je eens kangoeroe's neerschieten is niet leuk, MAAR wie weet moet je mijn daar de achter liggende gedachten terzijde tijd ook maar eens uitleggen .

    lekker eten van de oerhollandse hutspot! jacq.

  • 22 April 2013 - 18:52

    Ellen:

    met appelmoes?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 33703

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 12 Juli 2013

College in Aussie

Landen bezocht: