Geen tijd om een titel te verzinnen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu Geen tijd om een titel te verzinnen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Prinsen - WaarBenJij.nu

Geen tijd om een titel te verzinnen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Mei 2013 | Australië, Sydney

Hallo hier ben ik weer,

Vrijdag was een drukke dag. Na school 'moest' ik langs de chocolaterie een brownie kopen voor mijn gastmoeder, daarna moest ik wat kleren ophalen bij mijn oude gastgezin en daarna ging ik meteen weer met de bus helemaal naar Leichhardt. Ik heb vrijdag wel 5 uur in de bus gezeten. 's Avonds ging ik bij Lies Eurovision kijken. Niemand kende Anouk. Zelfs Lies niet.. Ik dacht dat iedereen Anouk kent? Gelukkig haalde Elvio en Gemma me met de auto weer op, anders moest ik weer met de bus terug naar huis. Zaterdagochtend ging ik met Gemma, Lidia en (ik ben haar naam vergeten) een vriendin van Lidia winkelen.
Zaterdagavond ging ik uit eten in Leichhardt met vrienden van school. Heeeel lekker, maar veel te veel gegeten. Julian bracht me met de auto naar Surry Hills. Daar was Gemma met een paar vriendinnen in een Japans restaurant. Toen werd ik even heel ziek, omdat ik zo veel had gegeten en overal om me heen eten was. Gelukkig ging het later wel beter en konden we vrolijk uitgaan. Weer een heel gezellige nacht gehad! Zondag werd ik alleen wel om 8 uur weer wakker en kon ik niet meer in slaap vallen. 's Middags heb ik de beste brownie ooit gemaakt. Ik ben zeer onder de indruk. Ik heb dan ook 800 gram chocolade gebruikt, dus het kan ook haast niet anders dan lekker zijn. Maandag heb ik wat meegenomen naar school. School is saai, dus om het wat leuker te maken, had ik bedacht dat elke dag iemand iets lekkers meeneemt. Gelukkig doet iedereen mee en is het elke dag nog iets met chocolade geweest.
Vrijdag is het End of Stay camp van AFS. Om 15 uur ga ik met de bus naar Canberra. Ik hoop dat het iets beter georganiseerd is dan het vorige kamp. Maar heb wel zin om iedereen weer te zien.
En voor degene die het nog niet weten: ik heb tickets geboekt naar Melbourne! 6 juni sta ik weer op het vliegveld in Sydney. Ik heb er heel veel zin in!
Ik zit nu trouwens in mijn PDHPE klas, en ik heb zo Engels. Ik moet een verhaal in het Engels schrijven en dan gaat mijn Engels leraar me verbeteren. Dat is het enige nuttige wat ik op school heb gedaan. En dit wordt pas de tweede keer dat ik iets ga schrijven. Maar het is een goede oefening. En nu, nu gaat de bel snel, dus doe ik mijn laptoppie weg.

Laaaater

  • 22 Mei 2013 - 10:06

    Joslin:

    Haha, ook hier op school die je weinig nuttigs, dus dat scheelt.
    Wel lief van je Engels leraar dat hij dat wil doen!
    Op 5 juni (1 dag voordat jij naar Melbourne gaat) ga ik waarschijnlijk voor het eerst de auto in met rijles, jippieeee!!

    Doei prinsje

  • 22 Mei 2013 - 21:17

    Papa:

    Hey Mickey,

    Weer een heerlijk vrolijk verhaal meisje, bedankt!

    Groetjes Papa.

  • 24 Mei 2013 - 15:55

    Ineke:

    Hey Marieke,
    Wat leuk dat je naar Melbourne gaat! Zondag zij we bij je Pa en Ma geweest, lekker steengrillen. Floris is druk met zijn examen, hij denkt dat het allemaal goed komt, ik durf het ook haast te denken. 12 juni krigt hij de uitslag. Groetjes maar weer vanuit HGV

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 33698

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 12 Juli 2013

College in Aussie

Landen bezocht: